Welke Solid State Disk is geschikt voor een desktop met een I5 processor?

Wil me desktop uitbreiden met een solid state drive.weet iemand welke?ik denk aan een investering van ongeveer 150 euro.Mijn desktop heeft een intel i5 procesor met 8 gb werkgeheugen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Solid State disks zijn nog prijzig, maar ze zakken snel. Mycom heeft een aantal interessante 3,5 inch disks die je kunt gebruiken.

Ik raad je aan om een SSD te kopen om daarop Windows te draaien en je applicaties en een tweede snelle SATA disk van 1-3 TB voor je data.

Dan kan je met een SSD van 60 GB al uit de voeten. Een 3,5 inch SSD van 90 GB kost ongeveer 150 euro. Dit soort disks kan je in plaats van een gewone harde schijf plaatsen in een I5.