Als je op hyves je eigen profiel bezoekt, wordt dan het aantal keer bekeken ook met 1 opgehoogd?

Mijn zusje zit op hyves en verteld me heel trots dat ze al tig keer bezocht is. Ze controleert minimaal 1x per dag hoeveel mensen er al gekeken hebben.
Nu heb ik het vermoeden dat op het moment dat je je eigen profiel bekijkt, het tellertje ook weer 1 omhoog gaat (kortom: ongeveer de helft van haar "bezoekers" was zij zelf).

Klopt dit of zit ik er naast?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Nee dit klopt niet, je eigen bezoekjes tellen niet mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

nee, idd je eigen bezoekjes telt ie niet. Ook niet als je je uitlogt en daarna weer inlogt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij telt ze inderdaad niet mee.
Dit komt door je gebruikersnaam, dus niet je IP adres van waar je inlogt.