Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Een 2e wereldoorlog schietspel, welke?

Wie weet een leuk schietspel dat zich afspeelt in de 2e wereldoorlog?
ik had gekeken naar BF 1943 maar zit daar ook een goeie multiplayer op?
want ik wil graag multiplayer spelen maar er moeten wel mensen op die multiplayer servers zijn ..

Wie weet een goed spel? en heeft BF1943 een redelijk drukke multiplayer???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
678

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Call of duty word at the war ziet er gaaf uit! En leuk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BF1943 heb ik ook gehad. Toen ik het speelde waren er redelijk veel online spelers. Ik weet trouwens niet of dat nog steeds zo is na de release van BF3. Battlefield vind ik sowieso wel een gave game. Vooral 2142 vind ik echt supergaaaf. Met allemaal robots enzo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Call of duty zombies
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen spel
Ritsuka
12 jaar geleden
Zombies is een spel modus uit de Rezurrection Map Pack van Call of Duty Black Ops.
Het is geen standalone spel, en al zeker NIET iets dat zich afspeelt in de 2de wereldoorlog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jewel je hebt er toch gewoon een deel waarbij je in japan bent in de concentratie kamp dat zich afspeelt in de 2de wereld oorlog? nazie zombies. denkik $
oow dat is zeker Medal Of Honor Airborne!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Battlefield 1943 is alleen gericht op de multiplayer. Het is ook een hele leuke multiplayer voor die prijs het is 15 euro. Het is een heel leuk en simpel spel. Het is een gametype een soort van domination van call of duty. En je hebt 3 classes sniper: scoped bolt action rifle, handpistol, soort c4 dynamieten mes. Engineer: type 100/thompson, bazooka, engelse sleutel als melee en granaat. Rifleman: m1 garand, m1 garand grenade launcher, bayonet en granaat. Het is hetzelfde als de andere battlefield spellen. Je begint in de map en je kan alles kapot maken, geluid is hele goede kwaliteit en graphics zijn ook goed. Je hebt 3 domination maps en nog een soort van vliegtuig vs. vliegtuig map. Je hebt voertuigen en veel variatie van gebouwen en gebied. Ik speel het nu al 2 maanden en elk potje is anders dan de vorige. Een besliste aanrader. Cod Waw is ook wel leuk goede campaign en leuke multiplayer en leuke extra's, maar ik bezit hem niet dus ik ken hem ook niet zoo heel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nazie zombies call of duty toch gwn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vergeet good old Wolfenstein niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding