Kan je op een eee pad transformer habbo of spele.nl doen??

ik wil de eee pad transformer kopen me qwerty board maar kan ik daar habbo op doen of spele.nl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf een Asus EE pad Transformer en ik heb het even voor je uitgetest. Flash games op spele.nl doet het. Je moet wel eerst bij settings->advanced->user agent op Desktop zetten, anders doet het spele.nl site het niet. Dit is puur een probleem van spele.nl en niet de Transformer. Er zit zelfs een USB port in de board, dus je kan er een externe muis op zetten.

Echter is er wel een kleine probleempje. De spelletjes zijn een beetje laggy. Hierdoor zul je problemen ondervinden wanneer je behendigheid en shooter games speelt. Er zit wat vertraging tussen het moment dat je klikt en de game dit registreert als een klik. Hierdoor mis je vaak target e.d. Je moet hier dus rekening mee houden.

Op zich is het wel te doen als je je niet zo stoort dat ze een beetje trager gaan dan normaal. Je zult de games op zo laag mogelijke settings moeten zetten om de traagheid te verminderen. Vergelijk het maar met het spelen van games op een hele oude computer.

Ik heb geen habbo account, dus dat kan ik niet voor je testen.

De bovenstaande antwoord is fout. Een iPad heeft iOS als besturingssysteem. De iOS support geen flash. De Transfomer draait op Android, deze support wel flash, waardoor je spele.nl games kunt spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het heeft me erg geholpen

Andere antwoorden (1)

Is dat een soort iPad? In dat geval niet. Je hebt een programma nodig om het te kunnen spelen, en je kunt dat niet downloaden. Als het een computer/laptop is, kun je het wel. Bij Spele.Nl zal je alleen bij de index geraken, verder niet. Je ziet alleen wit als je een spelletje wilt spelen. En bij Habbo kun je alleen maar op je HomePagina terecht. En dat is natuurlijk niet genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor iPad in ieder geval, maar andere tablets ondersteunen wel flash, dan kan het misschien wel... Dus in ieder geval kijken of 'ie flash ondersteund.