webcam opname kwijt hoe terug te vinden?

van middag heb ik een webcam opname gemaakt met cam studio recorder , tijdens het opslaan ging het mis ,wie weet hoe ik deze avi of opnamen terug kan krijgen? heb op de pc al naar avi bestanden gezocht maar niets gevonden

Toegevoegd na 55 minuten:
heb het bestand van 2 GB gevonden ,speelt alleen niets af

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (5)

weet je nog hoe het bestand heet??
meestal staat de datum wel in de naam van het bestand (als je het niet veranderd hebt na de opname).
in windows verkenner (als je windows computer hebt) kan je onder de functie 'zoeken' naar bestanden zoeken.
Als je de datum intikt kan je nog wel eens geluk hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je het verwijderd hebt moet je even google op verwijderde bestanden terug halen. dan kan je wel een programmetje vinden waar je het waarschijnlijk wel mee terug kunt halen als het nog niet over schreven is maar kijk eerst even in je prullenbak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens in je map mijn afbeeldingen en dan naar lifecam files.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bestanden doorzoeke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je hem hebt gevonden en de ext avi is goed dan zou je vlcplayer eens kunnen proberen
die is soms in staat een corrupte file toch af te spelen
capthavoc