Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je makkelijk veel video's zo snel mogelijk converten?

Ik wil ongeveer 40/50 video's van AVCHD naar een door Adobe After effects ondersteund bestandstype converteren. Hoe kan dit zo snel mogelijk, iemand tips?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

In principe moet AVCHD gewoon werken in AE, of laden ze wel in maar zijn ze zo traag dat het niet meer prettig werkt? Snel zal converteren overigens niet gaan, en het belangrijkste lijkt me nog een goede conversie te vinden die de kwaliteit niet verkwanselt. In dit forum stelt iemand van Adobe voor om in Quicktime (PNG) of in AVI lossless te converteren. Ik weet niet of Super Converter naar AVI lossless converteert anders zou ik die even proberen.

http://forums.adobe.com/thread/499293

Toegevoegd na 8 minuten:
Super doet AVI lossless, even gecheckt. Bron voor de download, kijk goed met installeren, kies custom en vink babylon uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing