Hoe kan ik er voor zorgen dat ik een TTDSi card werkend krijg in een nintendo DSi?

Ik heb spelletjes van een NDS op een TTDSi card gezet. kaartje in de DSi en helaas. doet niets.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

je moet ook eerst software hebben gedownload wil je de spelletjes kunnen spelen.

Hier is de software voor het menu:
http://www.nbrew.nl/nieuws/item/307/TTDS-menu-108---Update

en dit heb je nodig om de bestanden te spelen(moonshell):
http://www.ndstt.com/download.html
gebruik ctrl+F en typ dit

Multi Media Software - MoonShell 1.71

download dat bestand.
pak het uit in het programma Winrar en kopiëer de bestanden naar je ds kaartje.

ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Let erop dat de NDSTT een kaart is voor de nintendo DS en de TTDSi de nieuwe kaart voor de nieuwe NDSi. Ik weet niet zeker of de linkjes nu verwijzen naar de software voor de NDSTT of de TTDSi kaart. Moonschell en multi media software heb je m.i. verder helemaal niet nodig, althans niet voor wat nu gevraagd wordt. Dit is nodig als je multimedia (MP3, films) wilt afspelen, of homebrew toepassingen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank u.
alles werkt naar behoren

Andere antwoorden (1)

Je moet zeker weten dat de TT kaart voor de NDSi is geschikt en niet voor de NDS. Bij hardwareproblemen moet je de leverancier raadplegen.

Je hebt in ieder geval de juiste software nodig voor je TTDSi kaart (zie link). Ik neem aan dat je een microSD kaartje hebt die je via een USBreader op je PC kunt openen als disk. Hierop moet de software worden uitgepakt. Een van de mappen die je krijgt is een map GAMES.
>> Als je de kaart (met deze software) in je NDSi doet en start, krijg je dan wel een menu?

Als het menu verschijnt, maar je spelletjes doen het niet, dan heb je misschien niet de laatste versie van de software?