hoe zet ik mijn scgherm terug goed (zie beschrijving)?

ik was aan et minecraft spelen ik gebruik de pijltjestoetsen voor dit ik drukte iets mis en floeps mijn scherm stond omgekeerd weet er iemand waarop ik heb gedrukt? ik heb windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

je drukt op de rechter muisknop dan zie je grafische opties dan klik je daar op dan komt er rotatie en dan staat er normaal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je drukt op Ctrl + Alt + Pijltje naar boven (of beneden)