Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik zn dun muziek balkje in mijn beschrijving van hyves ?

ik weet dat je eerst bij gadgets toevoegen moet gaan en dan die lange code copieeren maar dan heb je zn grooot video filmpje maar voor zn dun balkje moet je de cyfertjes veranderen van height en weight

maar weet iemand dus welke cyfers het moeten worden

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
632

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er zijn twee getallen van beide drie cijfers (bij de nieuwe embed-codes is er maar één zo'n setje, bij de oude moet je het setje getallen aan het einde hebben). Deze moet je veranderen naar een breedte (eerste getal) en een hoogte (tweede getal). Bij een hoogt van geloof ik 40 zie je alleen een balkje. Zo kan je 'm helemaal vervormen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eh; je hoeft in iedet geval niet de afmetingen van de widget in de html-code aan te passen. Deze Hyves-muziek gadget wordt aangeboden door Hyves zelf.
Ga eens naar een Hyve van iemand waar deze Hyves muziekplayer op staat. Klik daarna op iets als 'toevoegen (staat onderaan in de widget).' Zo zal er (als het goed is) ook een player op jouw Hyve verschijnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding