Uhmm er zijn veel bloggers die hulp nodig hebben:P
Google het gewoon
Hier is een: tumtummy.wordpress.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou hier kun je ook helpen want het is altijd weer mooi meegenomen als je een goed antwoord op je vraag krijgt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U heeft uw bestemming bereikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wikipedia!Alleen kan je daar niet zomaar een artikel bij schrijven..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meld je aan bij een helpdesk. Bijvoorbeeld bij een computerclub zoals HCCNET, Seniorenweb of een tijdschrift zoals de computer,
De site waar je nu opzit , daar kan je de vragen beantwoorden
FRank