Mijn powerpoint werkt niet mee?

Ik heb opgeslagen bij powerpoint dat je bij de overgang Blindering doet, en ik heb ook de letters grijs.
Als ik het opsla en afsluit en dan weer opstart, dan is de overgang opeens vervaging en zijn mijn letters zwart....En de eerste dia is dan rood, terwijl ik die zwart had gemaakt.
Ik vind het heel erg vervelend..
Kan iemand me helpen asjeblieft?!?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet niet of het helpt, maar misschien kun je alle dia's kopiëren naar een nieuwe powerpoint, opslaan onder een andere naam, en het nogmaals eens proberen

Hopelijk helpt het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het helpt niet:'(
Heb je niet vergeten voor je de overgang instelt om het plaatje of de tekst te selecteren? Altijd eerst selecteren dan de aanpassingen regelen.
Frank