Ik wil verbinden met een wifi netwerk Hoe kan ik de pc laten Scannen en zo verbinding te maken met t netwerk? Dit is wanneer ik niet meer weet hoe t

Please help????

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je wel een draadloze netwerk kaart?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker weten

Antwoorden (3)

Bij mij staat onder het kopje 'internetverbindingen' een grote knop waarop staat 'zoeken naar internetverbindingen'. Daarop klikken en even 1 minuutje wachten. Dan zult u alle internetverbindingen zien in de buurt (bij mij straal van 40 meter ongeveer).

Hoop hiermee uw vraag beantwoord te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wilde hetzelfde zeggen als deugnietje (leuke naam trouwens) alleen voeg ik even toe dat soms de router gereset moet worden door de stekker er een keer uit te halen. Ik heb dat ook wel eens en los het zo op als mijn pc de netwerk niet kan vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als in jouw computer eendraadloos kaartje is ingebouwd zou je eerst bij het configuratie scherm internetverbinding of netwerk moeten doorlopen.
Als het goed is staat onder in de taakbalk een icoontje dat lijkt op een panfluit.
Klik hierop en de wifi netwerken van de hele omgeving staan in de rij vermeld.
Haal hier jouw modem op en klik deze aan klik vervolgens op verbonden. Als er gevraagd word om een key dan vul je deze in.
Klaar is het.
Frank