Is dat één v/d nieuwe acties van Hotmail, het tijdens typen v/e mail ineens ongevraagd de mail die je typt in concepten zetten?

Eerder kon je wel iets in concepten bewaren, maar dat was als je dat zelf handmatig deed.
Nu biedt hotmail het blijkbaar als service.
Maar ik heb helemaal geen trek in ongevraagd zo bediend te worden, is er ook een optie om die functie uit te schakelen?

Het lijkt om de 3 minuten te zijn, maar soms toch ook een kortere tijd. Dus blijkbaar is 't ook om de zoveel ingetoetste tekens?

Ik weet dat gmail die functie had en dat hotmail wat gmail-functies ging toevoegen. Dit is er blijkbaar eentje van?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Blijkbaar? Gmail heeft dit idd al een tijdje, maar daar gaat ie geloof ik gewoon weg zodra je hem verstuurd.