Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

als ik msn opnieuw installeer heb ik dan al m'n vrienden nog?

ik heb wat problemen met msn, dus wil ik die opnieuw installeren. maar heb ik dan al m'n vrienden nog, of moet ik die ergens opschrijven, en dan opnieuw er in zetten??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
786

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt gewoon msn deïnstalleren en opnieuw installeren,met je vrienden gebeurd niets.
Ben je daar toch bang voor kun je bovenin in 1 van de opties een backup maken van je vriendenlijst ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

nee, er gebeurt niks met je vrienden. Ze blijven er gewoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je vrienden zijn opgeslagen op e hotmail account en niet op je msn instalatie. In msn worden ze alleen weergegeven, maar hotmail is online en zit dus niet vast aan een instalatie. Je vrienden zijn online opgeslagen, dus er gebeurd niets wanneer je je msn opnieuw instaleerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je contactpersonen zyn verbonden met je hotmail account en niet met het programmaatje. Dus al je vrienden hou je gewoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat heeft er niks mee te maken je vrienden staan gewoon op je account en als je je msn verwijderd heb je je account nog. Net zoals je bij iemand anders kan inloggen op je msn. Zolang je je account niet verwijderd dan heb je je vreinden nog. Trouwens als je op die msn je account hebt gemaakt staat het echt niet opgeslagen dat het op die computer is gebeurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je msn adres slaat je lijst met vrienden online op, waar ter wereld je ook bent, als je op msn inlogt, zul je je bekende/vertrouwde vriendenlijst zien.

zelfs als je je vrienden sorteert in groepen, msn weet wie er in welke groep staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, je vrienden zullen dan nog steeds in je lijst blijven staan. Je contactpersonen zijn namelijk opgeslagen op de servers van Windows Live (voormalig MSN (Microsoft Network)) en niet op je eigen computer. Waar je dan ook maar inlogt met jouw account, overal wordt je lijst met contactpersonen van de servers van Windows Live gehaald. Vandaar dat je contactpersonen ook beschikbaar zijn als je inlogt op websites als www.ebuddy.com.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding