De alienware m11x R3, veel te duur en slecht of goede kwaliteit + handig voor school??

Is de alienware m11x te duur en slechte kwaliteit of is het best goed?? Ik wil hem voor gamen + thuis + voor me studie gebruiken en ik laat er dan 2 ram extra inzetten, dan word het 1250€ is dit overpriced crap of is dit handig voor portable gamen + studie?? Ik zou willen weten waarom het wel/niet goed zou zijn en waarom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het zijn hele goede, robuuste machines. Ze zijn wel overpriced, maar wel van zeer hoge kwaliteit.

Het is zeker geen miskoop, je zal er zeker blij mee zijn. Persoonlijk zou ik er echter nooit aan aanschaffen omdat ik te gierig ben, zoals ik zei, ze zijn wel een beetje overpriced die alienware machines.

Maar goed, als je het geld hebt, niet gierig bent en je wil een goede laptop waar je voorlopig mee kan gamen, en de rest, dan is het zeker de moeite waard.

Buiten dat hebben ze ook best een goede service, een vriend van mij heeft ook een alienware machine.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar, vergeet vooral niet dat CLOUD GAMEN de toekomst is. Waarbij je geen games meer installeerd op je pc, binnenkort komt de eerste van zulke games all uit, Call of Duty Elite als ik het goed heb. Weet het niet zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste antwoord :)

Andere antwoorden (2)

Neen man dat is een aardig beest. Als het een desktop was zou ik het niet aanraden. Maar aangezien het een laptop is is dit een goede keuze. Zo'n hardware zul je niet snel vinden in de winkel. Gooi er wel een i7 in :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, natuurlijk de R3 is een pakket waar automatisch de best i7 + 4 werkgeheugen bij zit ik ga er 6 in gooien :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker doen maat. Ik zou ook een mx nemen als ik een laptop nodig had in de klas :D Iedereen gaat ervan opkijken man.
als je wilt gamen op een laptop, ECHT gamen, is dit geen overbodige luxe..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik game meestal op mijn ps3 maar vorig jaar was ik een pc gamer , nu ga ik weer beginnen met cod enzo