Ik ben in bezit van telefoon met andriod besturings systeem en hotmail. Maar het lukt me niet om app's op telefoon te instaleren via android-market?

telefoon is nokia e 72.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft ie wel android market
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat lukt er niet.?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een Nokia E71 en download alles via http://store.ovi.com/ en lukt allemaal prima.
Want die is speciaal voor Nokia gemaakt.

Het beste antwoord

een nokia e72 draait niet op android maar op Symbian (nokia specifiek OS). Er staat onder toepassingen een app die heet Ovi Store. Daar kan je apps downloaden zoals bv whatsapp en dergelijke.

Succes