Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom zijn dell alienware laptops beter in games dan bijv: gewone dell laptops of asus laptops?

Hoezo zijn ze beter in gaming met de zelfde specs ?? Zit er iets in waar door ze beter zijn als ze alles het zelfde hebben ( processor, Ram en video kaart) waar ligt het allemaal aan, kan hij bijv: beter koelen?? Want ik wil er wel eentje halen, maar je kan een laptop met betere specs voor minder halen maar ik ga er wel mee gamen. Wie weet hier meer over en kan me ermee helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat niet over een mac beginnen want die wil ik niet, want ik wil ermee gamen en op onze school mag je geen mac's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht dat Dell gestopt was met het produceren van Alienware.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je de links willen geven van de laptops met dezelfde specs. Als ze dezelfde specs hebben zal er ook vrij weinig verschil in zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha nice, die toevoeging over Mac. Dat kun je gerust toevoegen tegenwoordig.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als de specificaties gelijk zijn, zit daar geen verschil tussen (logisch). Dan hangt het af van de degelijkheid van de behuizing, de koeling, de accuduur en vormgeving.

Alienwares zijn in verhouding zware laptops met een goede accuduur, dus daar zal het verschil inzitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus de Behuizing, koeljng en accu duur als ze dezelfse specs hebbem, maare gaming experience dus kwaliteit in games enzo. Zit daat verschil in?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, daar zit dan geen verschil in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste antwoord :)

Andere antwoorden (2)

In principe geef je zelf het antwoord al, dezelfde specs zal ook nagenoeg dezelfde prestaties geven. De koeling zal in een gaming laptop goed geregeld zijn maar als in een Asus een 560M zit neem ik aan dat die ook goed gekoeld zal zijn, die koop je natuurlijk ook niet om alleen office op te draaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ja alienware is niet altijd van dell geweest dell heeft alienware over gekocht en ik denk dat er nooit zo veel in is veranderd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding