Waarom zijn dell alienware laptops beter in games dan bijv: gewone dell laptops of asus laptops?

Hoezo zijn ze beter in gaming met de zelfde specs ?? Zit er iets in waar door ze beter zijn als ze alles het zelfde hebben ( processor, Ram en video kaart) waar ligt het allemaal aan, kan hij bijv: beter koelen?? Want ik wil er wel eentje halen, maar je kan een laptop met betere specs voor minder halen maar ik ga er wel mee gamen. Wie weet hier meer over en kan me ermee helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als de specificaties gelijk zijn, zit daar geen verschil tussen (logisch). Dan hangt het af van de degelijkheid van de behuizing, de koeling, de accuduur en vormgeving. Alienwares zijn in verhouding zware laptops met een goede accuduur, dus daar zal het verschil inzitten.

In principe geef je zelf het antwoord al, dezelfde specs zal ook nagenoeg dezelfde prestaties geven. De koeling zal in een gaming laptop goed geregeld zijn maar als in een Asus een 560M zit neem ik aan dat die ook goed gekoeld zal zijn, die koop je natuurlijk ook niet om alleen office op te draaien.

nou ja alienware is niet altijd van dell geweest dell heeft alienware over gekocht en ik denk dat er nooit zo veel in is veranderd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100