Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je op 'Windows 7 Home Premium' een wisselende achtergrond maken/krijgen met je eigen foto's?

Ik heb veel plaatje die ik mooi vind en ik moet nu elke keer weer mijn achtergrond veranderen als ik een nieuw plaatje wil hebben, is er misschien een programma of optie waarmee je dat kan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja hoor heel makkelijk zelfs.
Je maakt als eerste een folder(map) met alles erin wat je voorbij wil laten komen.Dan in je beeldscherm rechtermuis clicken op aan persoonlijke voorkeur aanpassen en dan clicken op bureaubladachtergrond
Bovenin kan je dan bladeren en zoek je de locatie van je folder op vervolgens clicken op alles selecteren en onderin kan je instellen hoe vaak ze moeten wisselen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wijst redelijk vanzelf en afbeeldingspositie instellen op ''vullen'' dan zijn je afbeeldingen altijd full screen onafhankelijk de grootte ervan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel, je krijgt zeker het 'Beste antwoord' alleen die kan ik pas aan je geven over 33 minuten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Graag gedaan hoor vind t leuk om te kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En je begrijpt wel je kan meerdere foldertjes maken met thema's bv en kan je dan af en toe s mee wisselen ik heb bv folder over mijn woonplaats met foto's en dat onderverdeeld in winter/zomer bv

Andere antwoorden (1)

als je het *gratis* programma any wallpaper van http://www.anyutils.com/ download, kun je zelfs een map gevuld met jouw afbeeldingen aanwijzen en instellen wanner de achtergrond veranderd moet worden. ik ben op geen enkele manier verbonden met deze website, en ik krijg er geen geld voor. niet-commercieel dus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom staat 'gratis' tussen sterretje? want ik wil niet voor dat programma gaan betalen.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing