Omdat het een actie is van Pink Ribbon, een organisatie voor borstkanker. En borstkanker komt (bijna) alleen maar voor bij vrouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus het is niet raar dat een man ook in zn www zet "38cm :-(" toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, het is volgens de organisatie niet eens de bedoeling dat mannen de betekenis weten, dus om het als man in je profiel te zetten is wat dat betreft wel een beetje raar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dus niet waar borstkanker komt ook bij mannen voor
hoewel het wel zeldzaam is!
www.borstkanker.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeg toch ook dat het BIJNA alleen maar bij vrouwen voorkomt. Daarmee zeg ik dus dat het heel soms ook bij mannen voorkomt.
pink ribbon - vrouwen - borstkanker, dat is de link. Dat zijn schoenmaten en die actie heeft te maken met kankerbestrijding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schijnt dat je daar een paar speciale pumps van Manfield mee kunt winnen. Wat zou een man moeten met pumps in maat 38? Of zijn vriendin zou die graag willen hebben...
Plaatje bij antwoord
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Crossdressing
Dit is een actie van Pink Ribbon. Ze hebben ook een tijdje gehad dat ze de kleur van (het bandje van) hun BH in hun WWW zetten. Toen zag je overal bijvoorbeeld: Ik ga vanmiddag de was draaien. Rood.

Maar goed, het zijn leuke acties maar beter kan je een paar centjes extra aan de deur geven.