Waarom werkt mijn grafische kaart niet bij laden van een spel.Maar wel de geïntegreerde graphics?

Dus ik heb mijn laptop voor 2 maanden. En dit probleem is al sinds een maand. voorbeeld: Als ik fallout new vegas wil spelen. crashed het in het loading screen. En als ik naar Nvidia panel ga en ik kies om te draaien met een geïntegreerde grafische werkt het. Ik heb geprobeerd om beide drivers te updaten. probeerde de compatibiliteit door Configpanel. niets werkt.

specs: nvidia gtx950m i5 6200 u intel hd 520.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Probeer eens via de geïntegreerde graphics de video settings te verlagen bij de opties in het spel. Het kan zijn dat jouw settings te hoog staan waardoor je videokaart het begeeft.