welke games kan dit systeem draaien?

dit zijn mijn systeem gegevens: cpu: intel pentium 4 cpu 3.00GHz ram: 512 mb videokaart: ati radeon hd 4350
windows: windows xp susvice pack 3

alle antwoorden zijn welkom! GR

Weet jij het antwoord?

/2500

League of Legends (medium/high quality) World of Warcraft (medium/high quality) The elder scrolls: Arena (high) The elder scrolls II: Daggerfall(high) The elder scrolls adventure: Redguard(high) The elder scrolls III: Morrowind(high) The elder scrolls IV: Oblivion(low/medium) The elder scrolls V: Skyrim(low/medium) RollerCoaster Tycoon(high) RollerCoaster Tycoon 2(high) RollerCoaster Tycoon 3(high) The Sims(high) The Sims 2(medium) De Sims Verhalen(high) My Sims(high) De Sims Middeleeuwen(low/medium) The Sims Social Battlefield 1942(medium/high) Battlefield 1942: Road to Rome(medium/high) Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII(medium/high) Battlefield Vietnam(medium/high) Battlefield 2(medium/high) Battlefield 2: Special Forces(medium/high) Battlefield 2: Euro Force(medium/high) Battlefield 2: Armored Fury(medium/high) Battlefield 2142(medium/high) Battlefield 2142: Northern Strike(medium/high) Battlefield Heroes(medium/high) Battlefield Play4Free(medium/high) Battlefield: Bad Company 2(medium) Battlefield 3(low/medium) ---- Ik denk dat het wel duidelijk is dat je beter kunt kijken wat voor games je leuk vind, want ik weet er zo misschien nog wel tientallen games die je kunt draaien, en of de computer het dan aan kan kun je, als eerder aangegeven, op deze website bekijken: http://www.systemrequirementslab.com/cyri/intro.aspx

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100