kun je op facebook ook vrienden zoeken op plaatsnaam?

Voor mijn fanpage (lokale winkel) wil ik vooral lokale mensen zoeken op FB. Kan dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
19.1K

Het beste antwoord

Kijk bij je vrienden suggesties.

Daar kun je links filters aanklikken op "huidige lokatie" en "geboorteplaats".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bleef hangen in het zoeken naar eigen vrienden (wilde geen emailsdressen scannen), maar begreep nu dat ik daar toch doorheen moest. Ik heb de nodige stappen geannuleerd, waarna ik inderdaad de mogelijkheid zag om op plaats te zoeken. Dank voor duidelijke tip.

Andere antwoorden (2)

ja, dan open je facebook en klik je op vrienden zoeken (rechtsboven) En dan aan de rechterkant staat geboorteplaats en daaronder staat huidige woonplaats.
En dan kan je ook een andere plaats intypen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Vind verschillende vrienden die een rol spelen of speelden in je leven
Gebruik de vakjes onderaan om mensen die je kent van je woonplaats, school, werk en meer te ontdekken."

Dit is dus mogelijk.