Hoe kan ik apps downloaden die geld kosten en dan downloaden en dan geen geld te hoeven betalen?

ik wil aplicaties downloaden maar die kosten geld en ik wil daar geen geld uit uitgeven is daar een app voor ofzo.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb ipod touch en ik ga ipod touch 4 kopen dus

Toegevoegd na 1 minuut:
en als je zegt jailbreaken ik weet echt niet wat dat is

Toegevoegd na 2 minuten:
@extra uitleg 3
leg dan ff uit wat jailbreaken is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (3)

Jailbraken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jailbreaken.

www.jailbrea.kr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je iPhone iPad of iPod wil jailbreaken moet je dat doen met greenpoisen. Dat is een programma waar je je iPhone iPad of iPod jailbreakt. Als je dat hebt gedaan, krijg je cydia op je iPhone iPad of iPod. Met die programma kun je installous downloaden en vandaar de gratis apps downloaden.

Tip: zoek op YouTube voor greenpoisen.