Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben mijn iTunes gegevens verloren. Nu staan ze nog wel op mijn iPod. Kan ik ze terug krijgen in iTunes? Is dit een handige manier? (zie uitleg)

Ik ben dus mijn iTunes gegevens kwijt. Nu wil ik dus mijn iPod bestanden terug zetten door naar iTunes te gaan me iPod aan te sluiten en te klikken op: bestanden; aankopen overzetten van iPod. Is dit een handige manier om het zo te doen? Zo nee wat is dan een andere manier? Alvast bedankt voor het antwoorden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je je gegevns kwijt bent en die staan dan nog wel op je iPod dan moet je gewoon op iForget drukken: Dat is wachtwoord vergeten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe bedoel je? Ik weet mijn wachtwoord wel maar mijn liedjes en video's en app's staan niet meer in iTunes maar wel op mijn ipod
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing