ten eerste: het is een micro sd en geen micro cd;)
ten twede: het is heel simpel. je zet gewoon de muziek van de computer over naar de sd kaart. (kopiëren en plakken) En dan kan je als het goed is in je telefoon gewoon het lied als beltoon kiezen.
hier heb je natuulijk een kaartlezer voor nodig. maar die haal je voor nog geen 5 euro bij de electronicawinkel om de hoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

hey ,

dus je kan eigenlijk met verschillende manieren het op je gsm zetten :)
- bluetooth (gaat maar als je een pc hebt met bluetooth of een bluetooth stick hebt )
- een usb kabbeltje .
- een kaartlezer endan alles kopieren & plakken wat je wilt van muziek & andere

mvg airon