Ik kan nu via mijn tv alle mappen zien die ik deel van mijn pc. Maar hij geeft geen films of muziek aan, alleen lege mappen. Wel foto's. Wat te doen?

Samsung televisie met Allshare. Ook op de PC het programma van Allshare gezet. Het werkt via het thuisnetwerk. Krijg dus niet het af te spelen bestand, alleen de map waar het bestand in zou moeten zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk laat hij alleen bestanden zien die hij daadwerkelijk af kan spelen, mkv's bijvoorbeeld gaat niet lukken wmv en mov ook niet waarschijnlijk. Alleen avi en mpg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je reactie. Hij laat zelfs geen avi of mp3 zien. Hij speelt wel filmpjes en mp3 af van mijn samsung-telefoon