Bellen via internet hapert via de telefoon, hoe los ik dit op?

Hallo,

Als ik bel met mijn vriendin via Skype op onze nokia telefoons, dan hapert die aan een stuk door. We verstaan er allebei niets van.

Heeft iemand een tip of een ander programmaatje om te bellen?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk is je internetverbinding dan niet snel genoeg.
Probeer het eens via wifi (ik neem aan dat je het via 3G doet.)