Ik heb een Blackberry gehad (zonder touchscreen) waarop ik Doodle Jump en Angry Farm (Blackberry versie van Angry Birds) kon spelen. Je hoeft dus geen touchscreen te hebben om applicaties te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dat hoeft niet.
Ik heb ook geen touchscreen mobiel, en gebruik er google maps op, en andere apps.

Je moet er wel op letten dat je mobiel de app kan uitlezen.
Dat betekend in mijn geval dat ik alleen maar apps kan downloaden in java formaat.
Andere formaten kan hij niet lezen.

Verder is niet iedere touchmobiel hetzelfde, want touchscreen wil alleen maar zeggen dat je het met je vinger kan aantikken op het scherm.
Dat wil dus niks zeggen over de apps die hij kan.
Dat staat er totaal los van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De diverse soorten "smart"mobieltjes hebben hun eigen apps, voor een mobieltje zonder touchscreen zullen de apps van een ander mobiel niet werken.
Dus ios(iphone) apps en b.v. Android apps zijn niet uitwisselbaar.