Hoe kom ik van dat chinees af?

Als ik microsoft office open dan zie ik alleen maar chinese taal........ snao er niets van! Hoe kom ik hiervan af?
Heb 't nodig voor mn werk om mn planning e.d. te openen.
Hoop dat iemand me op korter termijn kan helpen.
Eerder kon ik dus wel gewoon 'in het nederlands openen...
Dit speelt al enekele weken, erg lastig!

Toegevoegd na 48 minuten:
Ik heb
.microsoft office 2010
.microsoft word 2010
.microsoft exel 2010, al prgromma in mijn laptop.
Maakt dit nog enig verschil???
Kom er nu dus (nog) niet uit..............:-(

Toegevoegd na 1 uur:
Ik kom er nog niet uit... weet iemand nog hoe ik hier vanaf kan komen???

3.5K
capthavoc
12 jaar geleden
kijk even bij je persoonlijke berichten ik kan je wel helpen met teamviewer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
download anders het programma Language Interface Pack daarmee kun je de taal aanpassen.

Het beste antwoord

Je moet de taalinstellingen wijzigen. Dit doe je door op de grote knop te klikken (links boven). Vervolgens ga je naar "Opties voor Word" en ga je naar "Populair". Klik dan op taalinstellingen.
De rest wijst zichzelf uit.

Toegevoegd na 35 minuten:
De standaardbewerkingstaal instellen in Office 2010

Open een Microsoft Office-programma, zoals Word.

Klik op het tabblad Bestand.
Klik op Opties.
Klik op Taal.
Selecteer in het dialoogvenster De taalvoorkeuren voor Office instellen onder Bewerkingstalen kiezen de bewerkingstaal die u wilt gebruiken, klik vervolgens op de naam van de taal die u als standaardtaal wilt gebruiken en klik op Als standaard instellen.

Nadat u de standaardbewerkingstaal hebt gewijzigd, moet u al uw Office 2010-programma's afsluiten en ze vervolgens opnieuw openen zodat de wijzigingen van kracht worden.

Opmerkingen

Als de standaardtaal voor de weergave of de Help om de een of andere reden niet beschikbaar is, wordt in Microsoft Office de volgende taal in de lijst gebruikt die wel beschikbaar is.

Als de gewenste taal niet in de lijst is opgenomen, moet u wellicht meer taalservices toevoegen door op Extra bewerkingstalen toevoegen te klikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misslobe
12 jaar geleden
Dankje, maaruh welke 'grote knop'
bedoel je?
Trouwens, ik heb microsoft office 2010
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist, die heeft dat niet meer. Kan je links boven onder de knop plakken daar nergens niet klikken?
misslobe
12 jaar geleden
Telkens als ik microsoft word of een andere aanklik verschijnt er telkens een balkje met: "configuratie-fout klik en klaar" en kan dan ik verder niets beginnen...... pfffffffff
capthavoc
12 jaar geleden
ah ok heb je een officiele office cd ? met serie nummer ?
Dan kun je beter de hele zaak( office) herinstalleren eerst deinstaleren en dan er opnieuw opzetten
probeer in elk geval een backup te maken van je email als je outlook office gebruikt
en je planning
de rest is niet zo belangrijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens wat capthavoc zegt, en vertel ons of het dan lukt.

Andere antwoorden (2)

Zie link hoe je dit moet oplossen.
Het ligt aan de interface, hiervan even de instelling veranderen. Let op bij eventuele vinkjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bij instellingen de taal veranderen dan krijg je alles in het nederlands of engels maar wat wel zo is. Je kan ook een chinese versie gehebben download