Als je via een internetsite een anoniem,sms je ontvangt,..kan je dan achterhalen .. waar die vandaan komt,of wie hem naar jou heeft gestuurd !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Als het SMS'je wordt verzonden via 'leuke' websites zoals
http://www.fakesms.eu/ dan is de enige manier om te achterhalen wie het heeft verstuurd de weblogs in te zien van de website in kwestie. En ik kan je verzekeren dat dat je niet lukt zonder een bevel van justitie. (en zelfs dan heb je nog slechts een IP-nummer. Veelal helpt dat ook niet)
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik vemoed dat je van je provider een overzicht kan krijgen van _alle_ berichten en telefoontjes die je ontvangen hebt. Ff kijken op de site van je provider misschien?
Als dat niet kan, vind ik 't systeem niet deugen...