Je kan via de appmarket een appeltern downloaden waarmee je muziek kan downloaden. Anders kan je het ook op ad zetten (als die erin kan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Muziek kan je heel gemakkelijk downloaden kijk hier mijn youtube clip die ik er gister op heb gezet http://www.youtube.com/watch?v=6xFM4POibvg
Je kan het er gemakkelijk opzetten. Als je hem hebt aangesloten aan de computer dan krijg je daar een melding van en kies dan de optie van windows media player. Dan sleep je de muziek naar rechts toe. Maak een lijst en druk
op synchronisatie starten. Zo werkt het ook bij telefoons.