ik zoek een laptop met touchscreen. welke zijn aan te raden?

ik wil het liefst een draaibaar touchscreen scherm.

eigenlijk zoiets maar dan rond de €500,- (zie link)
http://nl.hardware.info/nieuws/24196/nieuwe-dell-latitude-laptop-met-draaibaar-scherm

Toegevoegd na 55 seconden:
eerst was ik opzoek naar een tablet maar heb toch maar gekozen voor een laptop met touchscreen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

als je erg heldhaftig bent kun je zelf je laptop ombouwen.
voor die 500 euro moet je waarschijnlijk naar een tweedehands, of een eeepc T91 (ook niet meer leverbaar nieuw?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De acer w500 voor 499€ jou prijsklasse
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dit is toch een tablet?
ik vroeg om een laptop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
doe er een dockingstation aan dat is het een soort laptop anders heb je de dell inspiron duo. ( je hebt geen touch laptops in uw prijsklasse die zijn allemaal 800 + )