Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

De printer (HP C4780) geeft aan dat er geen papier in zit, maar dat zit er wel in. Wat moet ik doen?

Netjes geïnstalleerd, nieuwe inkt en nieuw papier erin, maar hij geeft aan 'geen papier'. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je sowieso de firmware update al geïnstalleerd? Volg deze link, downloaden en installeren:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareDownloadIndex?softwareitem=oj-90622-2&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&sw_lang=

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik heb deze printer ook en ik had hetzelfde probleem. Wat ik heb gedaan is gewoon papier eruit gehaald, opnieuw erin gedaan en klein beetje (te ver) doorduwen. Toen kreeg ik bericht dat het vastzat, waarna ik het er zo uit kon halen. Hierna geen problemen meer gehad.

Maar ja, je kunt sowieso eens kijken op de HP support pagina van deze printer, die is erg goed vind ik. Zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

naar printerinstellingen gaan op je computer en even je printer loskoppelen van je pc en dan weer aan doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan kwestie zijn dat papier niet goed aangeschoven is dat ie t niet wil pakken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing