mn msn doet vaag ?

als ik met iemand wil praten op msn, komen er allemaal cijfers en letters boven in het scherm, en in het vak waar je in typt..... en als je iets stuurt gaat het gelijk weer weg,
en het blijft niet in het 'scherm' staan &dat wat de andere stuurt komt ook niet in het 'scherm' te staan wie weet hoe je dit weg krijgt ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Misschien helpt het om alles even opnieuw oo te starten, dus MSN en computer. Als dat niet helpt even deinstalleren en opnieuw installeeren