Kan ik een AVI Video bestand converteren naar VIDEO_TS? En met welk programma?

Toegevoegd na 22 uur:
Ik bedoel een GRATIS converter. zonder dat watermerk enzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

als je bedoeld dat je b.v. een film in AVI bestand wil converteren naar een video-ts(dvd) om deze in een dvd speler af te spelen dan kan dat met b.v. convertxtodvd.
Of kijk op www.download.com daar staan meer prg

Toegevoegd na 20 uur:
heb je al op www.download.com gekeken daar staan gratis converter prog
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nero Vision en dan klik je op Geen Menu
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, er zijn tal van programma's die dat kunnen zoek maar op AVI to DVD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet. Video_ts is een map waarin zich VOB videobestanden bevinden en AVI is een video extensie.
Je kunt dus niet een videobestand in een map coverteren.
Wel kun je een AVI video converteren naar een VOB video (lees extensie). Hiervoor vind je op internet allerlei converteerprogramma's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hehe precies dat was ook mijn eerste gedachte :P