Wat betekent het als je een nieuwe laptop heb gekocht en je doet een spel en je scherm word een soort dambord?

Ik was net wow (World of Warcraft) aan het doen op mijn nieuwe laptop en toen crashde mijn laptop. Het hele scherm werd een soort dambord dat aan het flikkeren was. Heeft iemand een idee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Meschien een virus ik weet niet of het een gedownload spel is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ai! Dat klinkt als een oververhitting van de grafische kaart...

Het is niet te zeggen of de schade onomkeerbaar is, maar je kunt op de volgende dingen letten:

- zorg dat je ventilatoropeningen niet worden afgesloten
- houd de laptop niet op schoot! Veel laptops ventileren aan de onderzijde, en als je die gaatjes blokkeert met je benen gaat het mis!!

Hopelijk komt het na een beetje koelen goed, maar ik vrees ervoor :-(

Succes!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat betekend dat je geen goeie uitgezocht heb. Maar het kan zijn dat je gewoon nog niet de videokaart goed geïnstalleerd heb. Download de juiste drivers op de site van AMD of NVidia (waar je je videokaart van hebt)