Kan ik zonder de hardware van Bluetooth op mijn pc, met een stickje van mijn vriendin foto's van mijn telefoon op mijn computer overzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je met "stickje" een Bluetooth-stickje bedoelt dan hangt het ervan af of het stickje door jouw computer herkend wordt en zichzelf kan installeren op jouw computer.
Ik heb het zojuist geprobeerd met een Sitecom Bluetooth stick op mijn Windows 7 laptop en daar werd probleemloos het benodigde stuurprogramma geïnstalleerd.
Als dat bij jouw PC ook lukt dan kun je daarna een koppeling tussen beide apparaten tot stand brengen en de foto's overzetten.
Denk om "discoverable" zetten van beide apparaten op Bluetooth.
Je kunt daarna beide apparaten m.b.v. "pairing"aan elkaar koppelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

stickje = usb stick?
Dan hangt het er nog vanaf hoe je de foto's van de telefoon op het stickje krijgt.
Maar voor je computer zal het omgaan met een usb-stickje geen probleem zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een USB stick bedoeld, ja hoor, dit is geen probleem. Een USB stick staat los van eventuele bluetooth hardware op je pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
al heb je een geheugenkaart, moet je de foto's op de geheugenkaart zetten en dan met het stickje (waar je de geheugenkaart in doet) in je computer stoppen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de telefoon aansluit via een USB stick kun je dez uitlezen. Bij oudere versies van windows moet je mogelijk de drivers van je telefoon op jouw pc installeren. Als je er dan ook nog een usb stick in stopt hoef je alleen maar met selecteren , kopieren en plakken de foto's van de ene map naar de andere map te verplaatsen.
Frank