Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Als je wifi hebt wel, gebruik je het draadloze netwerk van je provider kost het extra geld aan internetkosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vrijwel zeker valt dit buiten je bundel.
Dit wordt roaming genoemd en kost erg veel geld.
Het beste kun je deze functie zsm uitschakelen om een hele hoge rekening te voorkomen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begrijpelijke reactie, dankjewel! Met dit antwoord houd ik een kleine slag om de arm omdat ik de persoonlijke situatie van de vragensteller niet ken. Ik hoop dat hij/zij na het lezen van mijn antwoord de dringende behoefte voelt het contract nog eens goed te bestuderen. Er worden hier op gv ook vaak heel resolute antwoorden gegeven, waar niets van klopt...
Met een BlackBerry is pingen in het buitenland gratis zolang het ALLEEN tekst betreft.

Toegevoegd na 6 minuten:
Om dit te verduidelijken: dus OOK via je databundel, en er vanuit gaande dat je een abonnement hebt.

De onzin van de andere antwoorden moet je maar negeren, want pingen met een BB in het buitenland is gewoon gratis. Daarover heb ik laatst nog met een vertegenwoordiger van Vodafone gesproken en dit geldt met ieder netwerk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je in Nederland abonnement hebt, kan je ook in het buitenland pingen. Zet wel je dataroaming uit, en ping via wifi (dit kan dus als je de beschikking hebt over een draadloos netwerk). Pingen via wifi in het buitenland is gratis. maar dan heb je dus wel een abonnement nodig in Nederland, je kunt niet pingen via wifi met een prepaid blackberry.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing