Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een programma voor op de computer waarmee ik gewoon liedjes kan afspelen en bass en treble kan aanpassen?

ik zoek een programmatje waarmee ik een liedje kan afspelen en dan effecten kan toevoegen zoals bass versterken? weet iemand zoiets?
alvast bedankt! (:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je windows 7/Vista hebt kan je in windows media player het bass effect verhogen. mischien kan dat ook in xp. Dit doe je als volgt:
1.open media player
2.rechtklik en klik op OPTIES>SRS WOW-effecten
3.klik linksboven op inschakelen en regel het bas in.
LET OP: bij sommige liedjes gaat het liedje raar doen bij een te hoge bas omdat er een te lage bitsnelheid is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Windows media player kan dit en is op een windows computer standaard aanwezig. Klik met rechts in het grote lege vlak in de modus "nu afspelen" Kies voor opties>>SRS WOW effecten. Met de pijltjes links boven kan je een equilizer selecteren waarmee je je geluid naar smaak kan aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Winamp, gratis programma heeft ook deze mogelijkheden

Toegevoegd na 1 minuut:
er zijn zelfs add on's voor Winamp waarmee je de snelheid kunt regelen (Pitsch control)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de volgende pagina's lees je meer informatie over de equalizer instellingen in Windows Media player:

Windows Vista:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Change-bass-stereo-and-other-audio-effects-in-Windows-Media-Player

Windows 7:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Change-bass-stereo-and-other-audio-effects-in-Windows-Media-Player
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben helemaal weg van foobar. Een hele goede equalizer en een hele makkelijke manier om nummers/mappen/lokaties toe te voegen aan je playlist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding