Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Reacties op YouTube makkelijk terug te vinden?

Als er op YouTube op iemand anders reactie word gereageerd staat er '@Pietje' bv. Maar moet ik dan al die reacties terug kijken om te zien wat Pietje nou eigenlijk heeft geschreven of is er een makkelijkere manier? Zie afbeelding.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
975
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat wil ik ook wel weten !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goeie vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hopen dat iemand het weet :)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Nee helaas niet nee... Dat probleem heb ik ook. Dan zie je ook bijv. staan: Now i need to search for pietjes comment :P en dan met heel veel thumb ups.. Maar nee je kan niet zoeken op comments van mensen.

ImationCret
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aah... Jammer. Hopen dat ze snel iets op verzinnen.
Ik hoef tenminste niet meer te denken dat ik steeds aan het zoeken ben terwijl de rest gwn op een knopje drukt ;)
Je kunt naar het profiel van pietje gaan om daar te kijken wat zijn laatste comments zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat pietje deze comment al erg lang geleden geplaatst heeft. Er zijn zo'n 13 pagina's met 'feedback' :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is ook vaak onmogelijk omdat ''pietje'' kan wijzigen wat er op zijn YT pagina terechtkomt, dus bijv. alleen zijn geuploade video's en zijn abbonomenten en niet zijn comments.. :( jammer genoeg...
Bekend probleem, kan niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook alle comments op 1 pagina zetten en dan met ctrl + F doen en dan "pietje" intypen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord! Doe ik ook altijd :p
@Pietje wordt dan weergegeven als een link. (zoals ook te zien op de afbeelding) Klik op de link en je ziet de reacties die hij heeft gegeven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding