hoe kan ik mijn foto's weer openen op mijn blackberry?

Mijn blackberry was vanzelf gereset. Sinsdien kon ik mijn fotos niet meer bekijken van mijn geheugenkaart. Dus ik had er maar een andere geheugenkaart ingestopt en daar kon ik ook de foto's niet van openen. En toen k die andere geheugen kaart errin gestopt had stond er. Er is mediakaartgeplaats met codering die niet door dit toestel kan worden geopend ( zoiets ongeveer). Ik heb zelf ook me blackberry gekoppeld aan me computer . Maar daar krijg ik de foto's ook niet tezien?. Weet iemand hoe is ze weer kan bekijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Probeer het volgende eens. Klik op je BB toets en ga naar opties. Klik die open en kies dan "beveiligingsopties" kies daar "codering"als deze staat ingeschakeld zet die dan op uitgeschakeld. Probeer dan nog eens je foto's te openen. Mocht codering nou al uitgeschakeld staan probeer het dan eens door hem op ingeschakeld te zetten en kijk of het dan misschien wel lukt.Mocht dit ook niet werken vergeet dan niet om "codering"weer op uitgeschakeld te zetten naderhand.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net codering uitgeschakeld en ik heb net mijn geheugenkaart uit gehaald en weer opnieuw in mijn telefoon gestopt en ik kreeg dit te lezen: Er is mediakaart geplaatst met ge codeerde inhoud die niet door dit toestel kan worden geopend. Iedere keer weer krijg ik dat te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het nog eens met codering ingeschakeld en kijk of dan ook de mediakaart staat ingeschakeld onder de codering
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jha dat zal ik gaan doen! Dankjewel!

Andere antwoorden (1)

Heb je al geprobeerd om je geheugenkaart aan te sluiten op de computer, misschien dat je dan wel je foto's kan bekijken.