goeievraag.nl verslavend ?

Heeft deze site ook therapeuten in dienst die de gebruikers kunnen bijstaan bij hun verslavingverschijnselen zoals; extra laat naar bed gaan; niet kunnen slapen omdat je hoofd vol met vragen zit, smorgens voordat je naar het werk gaat nog gauw even een antwoord geven, je suf te piekeren over een originele vraag die gemoederen bezig houdt, etc. etc.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ik meld me hierbij vrijwillig aan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

vast niet, maar na het lezen van dit bericht gaan ze er direct wat aan doen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hoofd kan niet vol met vragen zitten want die kan je hier stellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als psycholoog voor zo een beetje iedereen wil ik me best als vrijwilliger opgooien hoor.

Uiteraard zodra er een uurloon bekend word gemaakt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een vrijwilliger met een uurloon? dat is nieuw voor mij :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oei ik bedoel natuurlijk solliciteren naar de functie.... Vrijwilliger verkeerd woord.
Help mij ook maar dan, kan niet stoppen....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben nu 16 uur lid en mega verslaafd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Beetje erg verslaven is deze site, terwijl het niet eens goed in elkaar zit...