Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een kruidvatvoordeelkaart geregistreerd, ik krijg elke dag mail over mijn voordeel. ik sla de voordeel mailtjes op, waar komen ze terecht?

ik heb mijn kruidvat kaart geregistreerd en krijg dus ook mijn voordeel mailtjes naar mijn email adres gestuurd, deze sla ik op, maar waar komen ze dan te staan? staan ze in mijn computer? op mijn profiel van kruidvat? ik kan ze niet ontdekken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
731

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je kunt ze vinden op de site van kruidvat. Je moet inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord, dat je bij registratie hebt opgegeven. En dan kun je op jouw extra aanbiedingen klikken, en daar staan de opgeslagen aanbiedingen. Als de aanbiedingen niet meer geldig zijn worden ze vanzelf gewist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij binnengekomen mail bewaart, dan staan ze of in je In-vak, of in de map die je ervoor gemaakt hebt, of op een andere plek waar jij hebt aangegeven dat ze bewaard moeten worden.
Delete je ze, dan zijn ze weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding