ik heb een kruidvatvoordeelkaart geregistreerd, ik krijg elke dag mail over mijn voordeel. ik sla de voordeel mailtjes op, waar komen ze terecht?

ik heb mijn kruidvat kaart geregistreerd en krijg dus ook mijn voordeel mailtjes naar mijn email adres gestuurd, deze sla ik op, maar waar komen ze dan te staan? staan ze in mijn computer? op mijn profiel van kruidvat? ik kan ze niet ontdekken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt ze vinden op de site van kruidvat. Je moet inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord, dat je bij registratie hebt opgegeven. En dan kun je op jouw extra aanbiedingen klikken, en daar staan de opgeslagen aanbiedingen. Als de aanbiedingen niet meer geldig zijn worden ze vanzelf gewist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij binnengekomen mail bewaart, dan staan ze of in je In-vak, of in de map die je ervoor gemaakt hebt, of op een andere plek waar jij hebt aangegeven dat ze bewaard moeten worden.
Delete je ze, dan zijn ze weg.