Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welk spel kun je online ? (Zie extra uitleg

Ik speel met vrienden "Grand Theft Auto San Andreas multiplayer" Maar dit gaat helaas vervelen. mijn vraag is of er nog meer van dit soort spelen zijn ? Waar je kunt ook kunt schieten en rond kunt rijden met vrienden.

Toegevoegd na 11 minuten:
Mogen ook andere zijn als je maar met je vrienden kunt spelen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (5)

GTA IV natuurlijk.
Ook Saints Row is een sandbox game. Crackdown is volgens mij niet beschikbaar op de PC maar die kan je ook uitproberen als je een Xbox 360 hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Saint row is ook voor de computer beschikbaar. Maar Kun je daar ook online op ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Yep, Saints Row kan online gespeeld worden. Oh, en Red Dead Redemption natuurlijk ook, dat is gemaakt door Rockstar (die de GTA serie heeft gemaakt)
Zoals iemand anders ook zei GTA4 of Just cause
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mischien voldoet het spel niet aan jouw eisen, maar je kan er wel je eigen stad maken en dan heb je toch een soort van GTA in Minecraft! Met Mods kun je auto's invoegen en vliegtuigen etc...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Halo op xbox kan je ook sandbox doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Modern warfare 2(of 3over 2maanden)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing