waarom kan ik niet meer op mijn hotmail komen?

mijn broer heeft gisteren een hotmail account aangemaakt maar nu komt die er niet meer in hij geeft aan dat het wachtwoord of het het e-mailadres verkeerd is als je dan op wachtwoord vergeten klikt kom je niet verder dan dat je die code moet invoeren. proberen we een nieuwe aan te maken dan geeft die aan dat het adres niet beschikbaar is maar we kunnen er geen mail heen sturen.

(vanmiddag zat me broer er nog op)

wat kan ik er aan doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

je wachtwoord is volgens mij hoofdletter gevoelig,als je dat met hoofdlettres hebt aangemaakt ook met hoofdletters invullen.
Anders het volgende,
open hotmail
open opties
meer opties
account beheren
account gegevens
daar kan je een nieuw wachtwoord aanmaken hopenlijk helpt dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem contact op met Hotmail, misschien kom je er dan uit. Anders stap over van e-mail service bedrijf, Hotmail is meer gericht op MSN en niet op het e-mailen van berichten. Natuurlijk is dat wel mogelijk maar vrij irritant en Hotmail heeft vrijwel vaak geen spam filters. Ik beveel je Gmail aan, een product van Google dus dat zegt wel wat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
had ik vandaag ook waardoor het komt weet ik niet moet je gewoon even naar hotmail.com gaan en het wachtwoord wijzigen (kan gewoon het oude wachtwoord) geen verschil en je kan weer op je hotmail