Wat zij. Al die raadsels op Facebook over snoep en weken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet wel even duidelijker zijn.
Zelf ben ik niet zoiets tegengekomen om Facebook. Het zijn waarschijnlijk gewoon jou vrienden die dingen over snoep en weken (?) posten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nope SomethingEvil, het is een internationale vrouwenactie.

Antwoorden (2)

Een suffe actie om aandacht voor borstkanker te vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vervang "suf" door "ludiek" en het klopt. Nu is het aan de mannen om uit te vissen waar die weken en snoep op slaan ;-)
Good luck !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is daar nou ludiek aan? De gemiddelde Jan Doedel denkt 'rare wijven', mensen met iets meer taalkennis denken dat het over een zwangerschap gaat en dan mag je uit gaan leggen dat dat dus niet zo is, en wat helpt het? O wat voel ik me toch lekker warm van binnen want ik doe iets aan borstkanker?! Deze week is de collecte van het KWF, meld je aan als vrijwilliger en loop volgend jaar mee, zodat er geld komt voor meer wetenschappelijk onderzoek.
Dat is een actie van PinkRibbon, http://nl-nl.facebook.com/pinkribbon.nl