Die vind je niet in de computer maar onder je draadloze router staan de inloggegevens.

Toegevoegd na 3 minuten:
Met inloggegevens bedoel ik dus je username en wachtwoord. En als je al verbonden bent met je wifi en je hebt al een keer eerder je wachtwoord ingevoerd dan kun je de wachtwoord weer terugzien door op draadloze netwerkverbindingen te klikken en dan rechtermuisknop op je verbinding en dan eigenschappen en bij netwerkbeveiligingsleutel staat je wachtwoord. Als de tekens verborgen zijn dan moet je drukken op tekens weergeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wellicht gaat het gratis tooltje WirelessKeyView van NirSoft uitkomst bieden.
De automatische aanmelding bij draadloze netwerken geschied sinds Windows XP via de 'Wireless Zero Configuration' service. WirelessKeyView leest de configuratie en daarmee de opgeslagen wachtworden van deze service uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat kan je niet zien.
de code staat op de router
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet bij je browser dit intypen: 192.168.1.0 of 192.168.1.1 Als het goed is krijg je dan een schermpje, waar je je gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen van je router. Vul daar dan eens admin en admin in of user en user. Als het lukt om in te loggen, dan moet je zelf even verder zoeken, bij password.