In je configuratiescherm bij beeldscherm kun je instellen nahoeveel tijd je slaapstand wilt, zowel op electriciteit als op accu.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij XP moet je dit bij energiebeheer doen. Ikzelf heb eea zo staan dat op electriciteit, alles op "nooit" staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dan zijn je instellingen voor energiebeheer te zuinig ingesteld. Even rechtsklikken op buroblad en dan naar de insteelingen gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je misschien niet gewoon je screensaver die aan gaat ? in dit geval op zwart
slaapstand gaat ie echt niet in als je bezig bent
kijk even onder persoonlijk instelling of beeldscherm instelling en kijk naar je screensaver instelling
capthavoc