Ik zeg www.thepiratebay.org
Waarom?

1. Je kunt hele albums of zelfs alle albums ooit door de desbetreffende artiest gemaakt downloaden in een handomdraai.
2. Het aanbod is enorm.
3. Het is gratis.

Hoe moet ik dit gebruiken?

1. Ga naar www.utorrent.com en download en installeer het programmaatje. (Let bij de installatie op dat je toolbars en homepages uitvinkt zodat die niet meegeinstalleerd worden.)
2. Als dit programmaatje geinstalleerd is ga je naar www.thepiratebay.org en vink je bij zoeken 'muziek' aan en zoek naar het album of de artiest. (Let op hoe meer SE, dit staat rechts, hoe sneller je download. Hoe meer LE hoe slomer je download. Vooral SE, wat staat voor seeders, is belangerijk. Als je de zoekterm Discography gebruikt krijg je vaak alle albums die de desbetreffende artiest of band ooit gemaakt heeft.
3. Klik op download torrent. (LET OP! Niet op een grote groende DOWNLOAD Banner, dat is enkel reclame)
4. Open deze torrent met het programma utorrent.
5. Selecteer waar je de muziek wilt opslaan. En downloaden maar. Als de download klaar is ga je gewoon naar de locatie waar het opgeslagen is of je klikt twee keer op de voltooide download. Na het downloaden kun je de torrent (het linkje) gewoon verwijderen uit het programmaatje.
6. Tadàà, je hebt je muziek binnen. (Gaat het te sloom kun je ook een andere torrent opzoeken. (Er zijn ook meer torrent site's dan www.thepiratebay.org)

Dit is handiger dan youtube filmpjes èèn voor èèn kopieren en rippen. Ook heb je dan direct het hele album en vaak ook netje georganiseerd met albums covers erbij ook.

Ps. Je hoeft je als je gewoon antivirus hebt geen zorgen te maken om virussen. Die komen trouwens ook nooit voor in muziekbestanden.

Als je vragen hebt hoor ik het graag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik op deze wijze ook films downloaden? dus zoals is aangegeven hierboven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Films gaat ook prima. Die films moet je bekijken met de Media Player VLC. (Gratis en simpele videospeler) Voor ondertitels moet je of dutch of nl of nederlands achter de film zetten. En als het alleen in het engels is moet je op ondertitel site's ondertitels voor precies die versie opzoeken. www.ondertitel.com is een goeie. Het bestandje die je download moet je even uitpakken met winrar (ook gratis) dan krijg je een .srt bestand en dat is ondertitel. Die ondertitel sleep je middenin het venster van de film die je afspeeld en je bent klaar. Als de ondertitel niet gelijk loopt heb je een verkeerde versie. Spellen en Software zoals Photoshop kunnen ook maar dat is een stukje ingewikkelder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar ben ik blij om!

Andere antwoorden (10)

Ik heb een gratis site, je moet alleen de link van youtube erbij plakken. Dan kan je hem gratis downloaden. http://www.youtube-mp3.org/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hé wat toevallig! Die wou ik ook net neerzetten. Super handige site hè!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hij is zeker handig! En hij download ook super snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
plus, ik snap de - niet ? volgens mij is er een minner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik merk het, bijna elke reactie heeft een min. =S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de min niet gegeven maar kan wel uitleggen waarom je antwoord gemind wordt. Youtube downloaden is alles behalve gebruiksvriendelijk naast het feit dat de kwaliteit van elk los nummer afhankelijk is van de uploader. Compleet album/discografie= lang zoeken of een half resultaat. Als je het dan toch illegaal doet kan je net zo goed torrents downloaden complete discografieen en albums voor het oprapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja nu je het zegt kan ik het wel begrijpen, maar ik heb zelf dit probleem nog niet gehad en als je de official video zoekt is de kwaliteit meestal goed.
Een gratis YouTube converter: www.video2mp3.com

Wel veel reclame en je kunt maar een liedje tegelijk downloaden, maar wel ontzettend handig en doet het altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik dan de Easy Youtube Video Downloader plugin. Gewoon onder elk filmpje een download link. Conversieprogrammaatje als Any Video Converter, of Switch erbij en we zijn klaar.
Ik.zou de youtube to mp3 converter van dvdvideosoft nemen. Super goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een gratis YouTube converter:
www.listentoyoutube.com

Enkel de YouTube link invullen en dan je mp3 downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iTunes heeft veel muziek, betaald
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ftdworld! Spotify is ook geweldig en nog gratis ook! Bijna alle muziek is daar te vinden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je me uitleggen hoe dat werkt? Ik loop altijd vast als ik allemaal informatie zoals gebruikersnamen en poortnummer en andere ingewikkelde dingen in moet gaan vullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,
Dat is niet zo moeilijk hoor!
Eerst de volgende 2 programma's downloaden:
grabit en quickpar. Installeren en klaar. Daarna naar www.hitnews.eu. Even aanmelden en 4 euro betalen. Zij sturen een inlogcode en die vul je in in grabit. Klaar. Dan ga je naar ftdworld en kijk je rond naar leuke cd's. Heb je er een gevonden dan klik je op de link en wordt die cd razendsnel gedownload vanaf een veilige server (van hitnews) en compleet uitgepakt afgeleverd in een mapje op je pc. Klinkt heel lastig, maar is erg eenvoudig, veilig en die 4 euro meeeeeer dan waard!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan meestal ook gratis de newsserver van je provider gebruiken met minder dagen retentie en minder kanalen. news.ziggonews.nl (ofzoiets) bijvoorbeeld.
Als je slechts één nummer wilt downloaden steeds, ia ene youtubedownloader wel handig. Wil je een heel album dan zou ik maar s kijken op www.4us.vg , ik gebruikt het altijd. Je hoeft je alleen helemaal GRATIS te registreren en je hebt toegang tot alle uploads!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.grooveshark.com, kan je gratis muziek "streamen"

ideaal, en met grooveshark downloader kun je de nummers gewoon downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iTunes is heel legaal en kost dan wel geld, maar per nummer betaal je een euro ofzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dance-tunes.com