Wat is een goede en gebruiksvriendelijke site om muziek te downloaden. Hoeft niet perse gratis te zijn

Downloaden

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zeg www.thepiratebay.org Waarom? 1. Je kunt hele albums of zelfs alle albums ooit door de desbetreffende artiest gemaakt downloaden in een handomdraai. 2. Het aanbod is enorm. 3. Het is gratis. Hoe moet ik dit gebruiken? 1. Ga naar www.utorrent.com en download en installeer het programmaatje. (Let bij de installatie op dat je toolbars en homepages uitvinkt zodat die niet meegeinstalleerd worden.) 2. Als dit programmaatje geinstalleerd is ga je naar www.thepiratebay.org en vink je bij zoeken 'muziek' aan en zoek naar het album of de artiest. (Let op hoe meer SE, dit staat rechts, hoe sneller je download. Hoe meer LE hoe slomer je download. Vooral SE, wat staat voor seeders, is belangerijk. Als je de zoekterm Discography gebruikt krijg je vaak alle albums die de desbetreffende artiest of band ooit gemaakt heeft. 3. Klik op download torrent. (LET OP! Niet op een grote groende DOWNLOAD Banner, dat is enkel reclame) 4. Open deze torrent met het programma utorrent. 5. Selecteer waar je de muziek wilt opslaan. En downloaden maar. Als de download klaar is ga je gewoon naar de locatie waar het opgeslagen is of je klikt twee keer op de voltooide download. Na het downloaden kun je de torrent (het linkje) gewoon verwijderen uit het programmaatje. 6. Tadàà, je hebt je muziek binnen. (Gaat het te sloom kun je ook een andere torrent opzoeken. (Er zijn ook meer torrent site's dan www.thepiratebay.org) Dit is handiger dan youtube filmpjes èèn voor èèn kopieren en rippen. Ook heb je dan direct het hele album en vaak ook netje georganiseerd met albums covers erbij ook. Ps. Je hoeft je als je gewoon antivirus hebt geen zorgen te maken om virussen. Die komen trouwens ook nooit voor in muziekbestanden. Als je vragen hebt hoor ik het graag.

Ik heb een gratis site, je moet alleen de link van youtube erbij plakken. Dan kan je hem gratis downloaden. http://www.youtube-mp3.org/

Een gratis YouTube converter: www.video2mp3.com Wel veel reclame en je kunt maar een liedje tegelijk downloaden, maar wel ontzettend handig en doet het altijd.

Ik.zou de youtube to mp3 converter van dvdvideosoft nemen. Super goed

Nog een gratis YouTube converter: www.listentoyoutube.com Enkel de YouTube link invullen en dan je mp3 downloaden

iTunes heeft veel muziek, betaald

Ftdworld! Spotify is ook geweldig en nog gratis ook! Bijna alle muziek is daar te vinden!

Als je slechts één nummer wilt downloaden steeds, ia ene youtubedownloader wel handig. Wil je een heel album dan zou ik maar s kijken op www.4us.vg , ik gebruikt het altijd. Je hoeft je alleen helemaal GRATIS te registreren en je hebt toegang tot alle uploads!

www.grooveshark.com, kan je gratis muziek "streamen" ideaal, en met grooveshark downloader kun je de nummers gewoon downloaden

iTunes is heel legaal en kost dan wel geld, maar per nummer betaal je een euro ofzo.

dance-tunes.com

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100