Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil voor mijn opa en oma foto's van onze vakantie laten zien, Kan ik deze ook op een dvd zetten en afspelen op een dvd speler ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
645

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja, je kan met bv. Windows Movie maker heel simpel de foto's in een video zetten en die branden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is wel afhankelijk van de dvd speler, maar moet zeker kunnen! Tip: zet je foto's online dan kan iedereen ze zien vanaf een computer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opa en oma hebben geen pc thuis xD
Veel DVD-spelers hebben de mogelijkheid om foto's in .jpg formaat te tonen, dan hoef je er dus niet eens een filmpje van te maken.
Kijk even wat de mogelijkheden van de DVD-speler bij opa en oma zijn, of neem je eigen DVD-speler mee.
Ook kun je soms alle foto's op op je fototoestel afspelen en dan met een kabeltje aan de AV-ingang van de TV koppelen, je camera moet daar dan wel geschikt voor zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel mogelijk ja, maar wat ik zelf meestal doe, is de foto's op een USB stikkie zetten en een digitaal fotolijstje meenemen.
(Lees meer...)
jc54
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding